20 логотипів української агенції графічного дизайну Brandformaувійдуть до одинадцятої збірки LogoLounge. Про це агенція повідомила у Facebook.
LogoLounge — це корисний ресурс для дизайнерів, який висвітлює важливі події у світі графічного дизайну. Також він дає доступ до масштабної бібліотеки логотипів, в якій зберігається понад чверть мільйона робіт. Крім цього, ресурс готує щорічний звіт тенденцій та вже випустив десять збірок логотипів.
В LogoLounge Book 11 увійде цілих двадцять робіт української агенції Brandforma. Агентство займається розробкою простих логотипів, які за їх думкою є позачасовим рішенням. Раніше роботи агенції вже публікувалися у попередніх збірках LogoLounge.
Також в Telegraf.Design можна дізнатися про те, що на честь 100-річчя школи Баухаус дизайнери переосмислили світові бренди у нових логотипах.