22 листопада у місті Бобринець відбувся «Туристичний баркемп: як посилювати туристичну привабливість Бобринецької громади». Захід мав три тематичні складові – розвиток територій та брендинг, туризм, медіа. Їх розкривали запрошені спікери, які мають досвід в реалізації різноманітних проектів, ініціатив, рухів, що спрацьовують на посилення туристичної впізнаваності міст, формування позитивного іміджу громади. Формат баркемпу передбачав неформальне спілкування зі знавцями у сфері прикладного локального туризму, брендингу громад та територій, медіа як інструменту для посилення іміджу та туристичної привабливості громади, подієвого маркетингу. Модераторка баркемпу – Ірина Ткаченко, директорка Агенція сталого розвитку “Хмарочос”, експертка з брендингу та промоції, урбаністка.
Практична частина баркемпу – робота в тематичних групах, де кожен осередок ідей фантазував над такими напрямками як : туризм та музеї, туризм та інфраструктура, туризм та екологія, туризм та спорт, туризм та театр, туризм та медіа (за підходом Волта Діснея). Також до баркемпу долучився Артур Чемерис з Черкас, який презентував в рамках Громадського партнерства з Програмою DOBRE результати проекту «Бюджет громади 2018!», а саме – бюджет для громадян.
Захід проводився спілкою “Громадські ініціативи України” в рамках проекту “Голос громади в місцевому самоврядуванні” програми USAID “Децентралізація приносить кращі результати та ефективність” (DOBRE). Cпілка “Громадські ініціативи України” є регіональним партнером програми USAID DOBRE в Кіровоградській області.